Suomi ja minä
vietetään synttäreitä.

Tässä hieman fiiliksiä ...



Ihan vain rauhallisesti
linnanjuhlia odotellessa.

Joka vuoden synttäritoiveeni on
saada lumisade Itsenäisyyspäiväksi.

 Olin 2-vuotias kun isäni kuoli.
Pienenä tyttönä(ja vieläkin) ajatuksissani oli,
että isäni lähettää mulle synttärilahjaksi
lumisateen.

Toisinaan se toive toteutuu ...
Rakastan siis  lunta ja talvea.
Maailma on silloin ihanan puhdas ja hiljainen. 

 Tänä aamuna poikani
oli herännyt mua aikaisemmin,
( huom. murrosikäinen joka nukkuu v-loppusin  puoleen päivään!)
 
ja oli tehnyt mulla aamiaisen
- ihana rakas poikani -
Rakkaat karvakorvaiset mussukkani antoivat
pusuillaan naamapesun ja hännän heilutukset.
Ja sainhan minä myös toiselta rakkaaltani
Juha Tapion cd.n  ;-)

Lisäksi täytyy muistaa,että
saan elää itsenäisessä Suomessa.
Voiko pieni ihminen enempää toivoa.

Hyvää Itsenäisyyspäivää!

katso

*  *   *